Super interviu Gigel Frone | Onesti Video

Mobile Menu

Onesti Video

Super interviu Gigel Frone

23.3.12


Super interviu Gigel Frone.
Dezvaluiri,emotii,impresii.
Un interviu cu cel mai faimos onestean al momentului, cel care a reusit sa impresioneze atata lume, si mai ales sa readuca Onestiul in prim plan artistic - "GIGEL FRONE"

"La comentat, toţi suntem buni. Când e vorba de o artă, că ai greşit sau nu, ceva nu le convine. Nu e aşa, nu trebuie să critici, multă lume m-a întrebat, adică nu mi-au zis din răutate dar m-au întrebat ce era cu fetele alea. Noi am ţinut o emisiune, Miss TV, nu toţi o ştiu pentru că nu eram Pro tv sau alte posturi de televiziune. Mi-a plăcut, am simţit aşa ceva în suflet şi pentru că îmi place moda, fashion-ul, care este o artă chestia asta cu defilatul pe scenă într-un studio", a mărturisit acesta.

Gigel a mărturisit că a început să cânte de la vârsta de 6 ani când a găsit o chitară prin casă şi a vorbit despre piesa sa, "returnela" Americano, despre care spune că nu e plagiată.

"La 6 ani am început să cânt, aşa dintr-o dată, aveam o chitară acasă. Acum am 43 de ani. Mulţi îmi spuneau Demis Roussos sau Erico Macias, dar eu nu băgam în seamă chestiile astea. Ăia sunt mari de tot, sunt nişte megastaruri. "Americano" este piesa mea şi am să o mai cânt. Poate or mai fi variante ale piesei dar nu cu "returnela". Eu sunt povestitorul în acest proiect, spun despre un american cum întâlneşte o prinţesă, dar mai întâi îi trimite o scrisoare că vine în ţara ei să o vadă. E ca un basm. Nu e "pam-pam americano", nu plagiez, asta e piesa mea", a spus concurentul care e fericit că s-a afirmat prin intermediul unei emisiuni TV: "Noroc cu concursul ăsta că a apărut ( Românii au talent) că altfel eram tot un nimeni. Mi-ar plăcea să cânt cu Andra, dar nu e genul meu muzical, îţi trebuie voce să cânţi live. Deci s-a oprit chitara ca să cânt live."

Despre el, Gigel spune că nu este golan şi nici nu se maimuţăreşte cum fac alţii: "În primul rând, eu sunt cuminte. Nu mi-a plăcut golănia, am urât-o. Şi dacă voi câştiga, nu mă voi prosti. Nu mi-a plăcut niciodată să mă maimuţăresc. Vreau să fiu eu simplu!"

0 Please Share a Your Opinion.:

Trimiteți un comentariu